Omplåstring och Nyhetsmorgon

Guten Morgen!
Varit uppe med tuppen (kl.08.55), otroligt tidigt för att vara jag. Vaknade av att jag hade svårt att andas och det berodde på två saker. Dels är jag genomfökyld, dels låg det en stor, röd och tung katt uppe på bröstet. Han hade gosat in sitt ansikte under min haka och spann som en hel armé. Tala om kelsjuk! Vi låg och gosade i en timme innan jag steg upp...

Nu sitter jag i vardagsrummet och plåstrar om datorn så gott jag kan. Den mår inte alls bra måste jag säga, har flippat ut totalt. Igår var jag mest förbannad eftersom den orsakade en massa problem (orkar inte förklara, blir bara förbannad och kanske ångrar omplåstringen) men idag har jag tagit mitt förnuft till fånga och skall göra ett ärligt försök att få den att må bra igen. I bakgrunden är TVn på med nyhetsmorgon.

Återkommer senare med ett par bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0