Midsommarafton, en vecka för tidigt

Jag hinner inte med midsommar iår, är fortfarande sjuk och undrar om det är ok att skjuta upp firandet en vecka? Jag har tackat nej till 2 grilltillställningar, ett landetbesök och en picnic, så det är inte aktiviteterna som saknas utan orken.

Ev går jag och J och äter midsommarbrunch uppe på en restaurang på höjden, eller den borta vid bryggan. Om jag helt plötsligt blir jättepigg så kommer brorsan att bli våldgästad. Det var nog allt från muntra jag, haha.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Så tråkigt att vara sjuk just idag, men jag hoppas du orkar fira litegrann under dagen... Kram.

2008-06-20 @ 14:05:41
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0