Idag är det nästan fredag

Vilken djup analys, eller hur? Ibland så förstår jag att folk tycker att jag är överintelligent, haha

Det kommer att kännas som söndag på lördag och när jag kommer på att det "bara" är lördag så kommer jag att jubla =). Ibland är det så skönt att vara glad för så lite.

Min önskelista just nu:
* Att mitt EM-tips som jag lämnade in på jobbet idag kommer att gå in, eftersom jag drog iväg med ett massmail om att jag kommer att segra och var den enda som tippat "rätt" =)
* BLI FRISK, kan inte gå runt å må piss längre
* Att Portugal vinner ikväll eftersom jag ska satsa pengar på det snart
* Att min nästa vecka på jobbet kommer att bli kanon =)
* Att det inte regnar imorgon

Det var nog allt för den här timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0