Dagens jippi

Måste bli att det inte är jobbdag imorgon. Har en hög med snorpapper bredvid mig och har inte ork att göra många knop imorgon. J sitter och spelar TV-spel och jag sitter och nördar framför datorn. Imorse satt jag vid datorn i vardagsrummet och kollade samtidigt på TV. Då messade vi varandra, J från sovrummet till mig och jag tillbaka. Jag fick se en bild på hur trött han var och att han inte ville gå upp. Jag skickade tillbaka en finfin bild på mig i myskläderna.

Vi e sjuka i huvudet *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Men sånt är ju mysigt tycker jag.. Smsa fast man är i samma hus ;)



Trevligt! Ville inte du vara med och spela XBOX då?

2008-06-22 @ 09:45:23
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0